Máte otázku? Spýtajte sa tu!

  • Post
    Admin
    Keymaster
    Spýtajte niekoho na tomto fóre.

    Položte otázku, určite Vám niekto odpovie.

     

     

    • Táto téma bola upravená pred 3 years, 6 months používateľom Admin.
Zobrazuje sa 7 odpovedí - 1 až 7 (z celkového počtu 7)
  • Replies
    petr šusták
    Návštevník
    přístroj po měsíci přestal fungovat!
    Admin
    Keymaster

    petr šusták: přístroj po měsíci přestal fungovat!

    Dobrý deň pán Šusták,

    kontaktujte ma prosím na bioharmonizerlotos@gmail.com

    Prístroj Vám bezplatne opravím, vymením kus za kus, prípadne vrátim peniaze.

     

    Jozef M
    Návštevník
    Dobrý deň,

    Pomáha prístroj aj na hemeroidy?

    Admin
    Keymaster

    Jozef M: Dobrý deň,

    Pomáha prístroj aj na hemeroidy?

    Pomáha. Osobná skúsenosť. Po niekoľkých dňoch sa hemeroidy začali viditeľne zmenšovať.

    Stačilo sadnúť si na Lotos dva krát denne na 15 minút.

    Hemeroidy takmer zmizli, ani neviem že ich mám, a však nedoliečil som to (vlastná lenivosť)

    V každom prípade ani neviem, že tam niečo je, takže spokojnosť.

    Marek
    Návštevník
    Dobrý deň chcem sa spýtať či dokáže prístroj pomôcť s herniou disku (vysunutou platničkou) za odpoveď ďakujem.
    Admin
    Keymaster

    Marek: Dobrý deň chcem sa spýtať či dokáže prístroj pomôcť s herniou disku (vysunutou platničkou) za odpoveď ďakujem.

    Dobrý deň Marek,

    Dalo by sa povedať, že hernia disku je skôr takpovediac mechanický problém.

    Takže BioHarmonizér Lotos môže poslúžiť maximálne len ako podporný prostriedok k ďalšej liečbe.

    Sám o sebe vyskočenú platničku nenapraví.

    Anton Podolák
    Návštevník
    Dobrý den,trvále mi šumí-píska v ušiach,kam si mam prikládat bioharmonizer,Ďakujem za radu.
Zobrazuje sa 7 odpovedí - 1 až 7 (z celkového počtu 7)
Odpoveď na: Máte otázku? Spýtajte sa tu!
Vaše údaje: